Reklamacje i zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Gepard_Mobilian
Chełmińska 52
86-260 Unisław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący



Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży 

Na  podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość,  może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest  odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy.  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na  wskazany adres do zwrotów lub drogą elektroniczną na adres e-mail:  allegro@profian-trade.pl

Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania  rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta  lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar  należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od  umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W  przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z  innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. 

  • Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam  oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie  zakupiony produkt, (najpóźniej w ciągu 14 dni)    zwracamy Państwu wszystkie  otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z  wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa  sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia  oferowany przez nas),  ZWROT kwoty tylko na konto bankowe. Prosze podac numer konta w formularzu lub pisemnym oświadczeniu
  • Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli  korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  jego charakteru, cech i funkcjonowania. 

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Gepard-Mobilian
Chełmińska 52
86-260 Unisław

Sprzęt na naszych aukcjach ma gwarancję 18 lub 12 miesięcy (w zależności od informacji podanej w opisie przedmiotu), chyba, że jest to zakup „na firmę” - wówczas 12 miesięcy

Sprzedawca  ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z  postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964  r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). 

Zgłoszenie reklamacyjne przesyła sie na adres Poczty elektronicznej: sklep@gepard-mobilian.pl, lub za pomoca Poczty tradycyjnej. Reklamowany towar Kupujący przesyła na adres: Gepard-mobilian, ul. Chełmińska 52, 86-260 Unisław. Profian-Trade Andrzej Matuła, odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa, . W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Kupujacy wypełnia załączony formularz zgloszenia reklamacji (dołączony do zestawu) wraz z wyszczególnionymi załącznikami. 

 Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co  najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer tranzakcji, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -  przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania, Jeżeli podane w  reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed  rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie  we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od  daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o  bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.  UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami,  sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z  tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.  

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.W razie uznania reklamacji, towar zostaje naprawiony lub wymieniony na nowy w terminie 14dni roboczych, lub do 36 dni roboczych (w razie konieczności zamówienia częsci od producenta)

 

 

Gwarancji serwisowej nie podlegają:

- uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika

- uszkodzenia spowodowane przez ciała obce, które dostały się do wnętrza urządzenia (np. ciecze, zanieczyszczenia, wilgoć)

- uszkodzenia wynikłe z przepięcia w sieci energetycznej

- uszkodzenia spowodowane używaniem niezgodnych ze specyfikacją producenta środków eksploatacyjnych

- uszkodzenia wynikłe w procesie nieautoryzowanej ingerencji w oprogramowanie fabrycznie zainstalowane na  urządzeniu

- uszkodzenia spowodowane użytkowaniem w nieodpowiednich warunkach